21 Ağustos 2015 Cuma

Secret Love

zaman: 22:18
Öncelikle uzun bir aradan sonra buradayım.Tatile gittim ve buralarda yoktum.Döneli 1 hafta oluyor ama bloga yazacak yazı bulamadığım için bir dizi izlemeye başladım.İzlediğim dizi başlıktan da anlayacağınız gibi Secret Love.

Konusu: Bir kaza sonucu kız arkadaşını kaybeden bir adamın sevdiğinin ölümüne sebep olan bir kadına aşık olmasını anlatan bir drama
Oyuncular
                                                                    Ji Sung- Jo Min Hyeok
HWANG JUNG EUM-KANG YOO JUNG

BAE SOO BİN-AN DO HOON
LEE DA HEE-SHİN SE YEON
Shin Se Yeon ve An Do Hoon'dan nefret ettim. Hele An Do Hoon insan nasıl bu kadar karaktersiz olabilir anlamış değilim.
                           REPLİKLER
UYARI:SPOİLER İÇERİR.
Minik San(Savcı ve esas kızımızın çocukları)
Aşk belirtileri
Bu kısımda savcıyı gebertmek istedim.
Burada Min Hyeok çok korkmuştu.
Sonunda gerçek ortaya çıktı.
Veeeee Final...
Bu diziyi izleyin.Süper ötesi bir dizi.Mutlaka izlenilmesi gereken bir dizi.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Nurenna Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review