22 Şubat 2016 Pazartesi

ÜRÜN KARŞILAŞTIRMASI

zaman: 13:40
Herkese Merhaba :)))
Burnumun üzerindeki siyah noktalarla başım belada ://
Siyah noktalardan kurtulmak için bir sürü yöntem var.Ben bugün burun bantlarından bahsedeceğim.

WATSONS DEEP CLEANSING
Bu ürün tıkanmış gözeneklerin temizlenmesine ve siyah noktaların temizlenmesine yardımcı olacağını iddia ediyor.

İçerisinden aşağıda görmüş olduğunuz gibi tek tek paketlenmiş olarak 10 paket çıkıyor.
Kore'de üretilmiş bir üründür.
Fiyatı:10 TL olması gerekiyor.
RITUEL DE BEAUTE
Bim'de gezerken tesadüfen gördüğüm burun bandı.Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 5 TL idi.Fiyatı çok uygun olduğu için hemen aldım.
Bu ürün cildinizi siyah nokta ve kirden arındıracağını ve aloe vera etkisi ile cildinizi rahatlatacağını iddia ediyor.
İçerisinden 6 adet çıkıyor.
Kore'de üretilmiştir.
AGISS
Bu burun bandını Gimsa'dan almıştım. Ankara'da yaşayanlar Gimsa'yı  bilir.
Bu ürün Türkiye'de üretildiği için merak edip almıştım.
Yorumlarım:
1)Burun bantlarının hepsinde tuhaf bir koku vardı.Ama çok rahatsız edecek bir koku değil.Belli bir süre sonra alışıyorsunuz.
2)Temizleme kısmına geçersek hepsi çok iyiydi.Agiss bi tık öndeydi.
3)Watsons burun bandı daha yapış yapış olduğu için çıkarınca mutlaka yüzünüzü yıkamanız gerekiyor.
''Hangisini önerirsiniz?'' diye sorarsanız kesinlikle Agiss burun bandını öneririm.Hem temizleme olarak mükemmel bir ürün.Hemde Türk Malı!


3 yorum:

Baksı Hatun dedi ki...

Merhaba ben de size katiliyorum. Watsons iyi ama bimdeki daha iyi. Bana sorarsaniz agiss en iyisi ben a101den almistim burnuma koydugumda tam yerlestigini gordum ve digerlerine nazaran cok daha iyi temizledi. Keske a101de spot urun olmasa hep satilsa

Baksı Hatun dedi ki...

Merhaba ben de size katiliyorum. Watsons iyi ama bimdeki daha iyi. Bana sorarsaniz agiss en iyisi ben a101den almistim burnuma koydugumda tam yerlestigini gordum ve digerlerine nazaran cok daha iyi temizledi. Keske a101de spot urun olmasa hep satilsa

Nurenna dedi ki...

Ben bayılarak kullanıyorum Agiss i
A101 de öyle bir sıkıntı var malesef ://

Yorum Gönder

 

Nurenna Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review