7 Şubat 2019 Perşembe

Guddan-Tumse Na Ho Payega

zaman: 04:48
Yeni bir dizi önerisiyle karşınızdayım :)) Bugünkü dizimiz bir Hint dizisi.Hint dizilerine karşı bir ön yargım vardı.O yüzden izlemiyordum.Ama 2 sene önce Beinteeha dizisi ile ön yargım kırıldı denilebilir.Başrol oyuncuların uyumları, dizinin konusu derken beni içine çekti. Beintehaa'nın yarısını izledim ona da devam etmeyi düşünüyorum.Geçen yazımda Bashar Momin dizisinden bahsetmiştim.Bu diziyi o kadar çok sevdim ki anlatamam.Instagram üzerinden sürekli olarak bu dizinin kesitlerini izlemeye başladım.Bu sırada dikkatimi çeken Hint dizileri oldu.Bunlardan biri de Guddan dizisiydi. Merak ettiğim dizileri not aldım ve bu dizilerden en çok dikkatimi bu dizi çekti.Lafı çok uzattım.Hadi diziden bahsedelim!

Dizinin konusu:Dizide 20 yaşında Guddan isimli bir kızın hikayesi anlatılıyor.Guddan üvey annesi,babası ve kız kardeşi ile yaşayan sıradan bir kızdır.Onun en önemli özelliği ''Guddan,sen bunu yapamazsın'' denildiği zaman o işi mutlaka yapmasıdır.-insanlar ona sen bunu yapamazsın dediğinde o dedikleri şeyi yapıyor. Guddan, aynı zamanda biraz dikkatsiz ve gittiği her yere bela taşıyan bir kız. -ama çok sevimli- Bir gün kardeşi pasta siparişi alır ve bu pastayı teslim etmek için annesiyle birlikte Akshat Jindal'ın evine gider ve olaylar başlar.Akshat Jindal oldukça genç görünümlü bir babadır.Ve 3 tane gelini vardır.Eşi vefat etmiştir.Annesi ve gelinleri Akshat Jindal'ı evlendirmeye çalışmaktadır.Hala eski karısını unutamayan Akshat Jindal evlenmeyi kabul edecek midir? 
Bölüm Sayısı:Güncel olarak devam eden bir dizi.En son 120.bölümü yayınlandı.
Bölüm Süresi: Her bölümün süresi 20-25 dakika arasında değişiyor.


Guddan ve Akshat Jindal
                                                        Oyuncular
                                                      Akshat Jindal-Nishant Malkani
                                                                  Guddan-Kanika Mann
                                                           Müfettiş Pavr -Rehaan Roy
                                                    Laxmi-Sehrish Ali  -küçük gelin-
                                                   Durga-Shweta Mahadik  -büyük gelin-
                                                     Saraswati-Rashmi Gupta -ortanca gelin
İzlemek isteyenler buraya tıklayabilir

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Nurenna Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review