19 Şubat 2019 Salı

Zindagi Ki Mehek | Hint Dizisi

zaman: 22:38
Tatlış bir dizi ile beraberiz :)) 
Dizinin Konusu: Mehek bir kaza sonucu annesi ve babasını kaybeden 21 yaşında bir kızdır.Büyük annesi,dedesi,amcaları,yengeleri ve kuzenleriyle birlikte yaşamaktadır.Mehek çok güzel yemekler yapan biridir.Ona bu yetenek annesinden kalmıştır. Mehek'in ailesi evlenmesini istemektedir.Fakat gelen talipleri onun kilolu olmasından dolayı hep reddetmektedirler. Bir gün Ranjiv isminde biri tarafından keşfedilir ve bir yemek programına katılması istenir.Bu program Shaurya Khanna'nın bir yemek programıdır.Bu programdan sonra Mehek ve Shaurya'nın hayatı çok değişir.
Bölüm Sayısı: 505.bölüm ile final yapmıştır.                                                                                        
   Bölüm Süresi:  20-25 dakika
                                                             OYUNCULAR
Shaurya Khanna/Karan Vohra
Mehek Sharma/Sameeksha Jaiswal
Nehal Sharma/Shiny Dixit
Mehek'in kuzeni.
Svetlana/Radha Bhatt
Shaurya'nın üvey dayısının eşi.
                                                     Mansi Sharma/Vijay Meenu
Mehek'in amcasının eşi.
Ravi Sharma/Babla Kockar
Mehek'in amcası.
Mohit Sharma
Mehek'in kuzeni.
Kanta Sharma
Mehek'in büyük amcasının eşi.
Jeevaan Sharma/Hareesh Chawla
Mehek'in büyük amcası.
Şuan 100.bölümden devam ediyorum diziye.Şimdilik çok güzel gidiyor.İzleyeceklere tek tavsiyem dizinin yorumlarına bakmasınlar.Fena spoiler yersiniz :(( Ben her bölümden sonra yapılan yorumları okuyordum ve neler olduğunu öğrendim.(Ben spoiler yemeyi seviyorum açıkçası) İnstagramdaki videolar yüzünden başladığım bir diziydi.Ve çok güzel devam ediyor bölümler hemen izlemeye gidin!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Nurenna Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review